Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt läcker!JLC Tribute to Polaris 1968 idag
![]()
Challenge accepted!!! Just det. Vi bor i Sverige... Återkommer efter utlandsresaLite solbränna efter du burit det bandet och du kommer se ut som en våffla runt handleden.![]()
Det kräver sin man att erkänna skåpsupandeSkåpsuper och lagar mat.
![]()
Fått hem ett NOS Eulit air look som jag våldtog EXP med. Kommer nog flytta till en annan klocka rätt fort, men fint spänne och detaljer!
"W - Germany"
![]()
![]()
![]()
![]()
Satt och kollade igenom lite bilder på luren. Här är några av de klockor jag och syrrans kille testade i USA
![]()
AW?Sista bilden på ett tag, 16700. På dagtid åker AW på och då jag blivit förtjust i den, är jag ovärdig detta forum. Over and out.![]()
kikade på ett Berkley spö idag också. Kändes fint! Lagom "svajigt"Testar nya spöt från balkongen, spinner fint
![]()
Det är ju riskfritt så länge man är anonym.Det kräver sin man att erkänna skåpsupande![]()
Fasen vad jag börjar sukta efter den där! Är det 41mm? (L3.642.4.56.6)Sitter i väntrummet till kiropraktorn!![]()
Ser inga sälar alls?Kutar på stranden![]()
![]()
Sälkolonin är lång därborta, Böda sand, fullpackat med stora feta som jäser på strandenSer inga sälar alls?![]()
Schysst klocka! Men behöver nog lite förklaring till den andra bilden? Vad i helsefyr utspelar sig där? Myrornas krig i en dessert?
Äter sorbet, jordgubbar, fläder med myror i Gdansk![]()
Hahaha! Crazy!Då har man köpt en så kallad "Seiko skx007". Något nytt märke tydligen... Ibland måste man vara lite originell!
![]()
Klickar inte på gilla, tolka det som du vill.Funderar på om det är socialt acceptabelt att ha ett svart läderarmband bredvid Tudorn.
![]()
Kör! (gammal bild)Funderar på om det är socialt acceptabelt att ha ett svart läderarmband bredvid Tudorn.
![]()
Ja, tycker det känns bra under den lilla tiden jag testade från balkongen. Återkommer imorgon med en bättre recension om du vill. Abborrfiske står på morgondagens agendakikade på ett Berkley spö idag också. Kändes fint! Lagom "svajigt"
Hahaha! Känner igen det där. Underbart!Dottern gör armband i drivor
![]()