Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt armband, jag får liknande av min älskade dotter då och dåThis just in.
Första intrycket: väger som en guldare. Tavlan är magisk. Blingy m-f. Me like.
![]()
Mitt är också en dottergåva. Trodde det skulle gå av efter nån vecka. Suttit på dagligen sen januari nu...Grymt armband, jag får liknande av min älskade dotter då och då![]()
Lyckost ! Mina har hittills ramlat av efter just typ 'nån vecka', och så om det inte var nog så norpar katten dem (och gömmer dem någonstans) om de ligger på golvetMitt är också en dottergåva. Trodde det skulle gå av efter nån vecka. Suttit på dagligen sen januari nu...![]()
Såg denna först nu.. Sjuk!Tydligen torsdag idag...![]()
Gjorde ett försök att tämja den Ryska björnen som fortat sig fem minuter på ett halvt dygn.Konstaterat att Gorby tickat på i tolv timmar utan problem, mådde nog bra av att luftas igår.
![]()
Var rädd om den katten.Lyckost ! Mina har hittills ramlat av efter just typ 'nån vecka', och så om det inte var nog så norpar katten dem (och gömmer dem någonstans) om de ligger på golvet![]()