• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Med sånt här väder blev man tvungen att lägga av sig tråksubben och hänga på sig sommarklockan. :D
image.jpg
Sluta säga tråksub. Av de nya moderna stål Rolex dykarna är den ju klart bäst o allt annat än tråkig. Nu är jag iof part i målet men ändå ;)
Köpte du din Sub ny förresten?
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Sluta säga tråksub. Av de nya moderna stål Rolex dykarna är den ju klart bäst o allt annat än tråkig. Nu är jag iof part i målet men ändå ;)
Köpte du din Sub ny förresten?

Haha! Enda orsaken till att jag kallar den tråksub är att vissa här på forumet kallar dom tråkiga, och mitt ständiga tråkande om det kanske får dom att sluta.
Älskar min 114060 och tycker inte dennär tråkig på något sätt. Snarare en väldigt lyckad nydesign av en klassiker. Kommer alltid vara modern.
Nej, köpte den av en kändis här på forumet. Är en gammal 13. ;)
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Haha! Enda orsaken till att jag kallar den tråksub är att vissa här på forumet kallar dom tråkiga, och mitt ständiga tråkande om det kanske får dom att sluta.
Älskar min 114060 och tycker inte dennär tråkig på något sätt. Snarare en väldigt lyckad nydesign av en klassiker. Kommer alltid vara modern.
Nej, köpte den av en kändis här på forumet. Är en gammal 13. ;)
:)
 
Topp