Varför leta efter sten när man hittat guld?Lite tidigare... Letade förbrilt efter Seiko building men utan lycka.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför leta efter sten när man hittat guld?Lite tidigare... Letade förbrilt efter Seiko building men utan lycka.![]()
Det är en Omega Dynamic Chrono som var i produktion år 1997-2000. Jag kan inte riktigt bestämma mig själv om den är snygg eller ful. Knepigt. När det väl begav sig i slutet av 90-talet var dock mottagandet ljummet bland konsumenterna varför produktionen lades ner efter bara tre år, och de var i början av millenniet så svåra att bli av med att handlarna närmast skänkte bort dom - köpte du en finare Omega så fick du ofta en Dynamic på köpet. De är klart mer uppskattade idag och går att få tag på, om man letar lite, för runt 10k. Urverket är Omega kaliber 1138 som är ett kaliber 1108 (ETA 2892-A2 i sin finaste tappning) med kronografmodul från Dubois Depraz.
Vänligen
Forumets undersköterska
Gillinge?Någon som kan gissa vilken bana jag nötte nära Stockholm idag? (Hoppas bilden funkar via mobil upload)
![]()
Förstår det, din ser riktigt fint ut!
Säg till om du vill sälja gummitNumera på gummi!
![]()
Bra att du kör med gummi i sängenHärlig morgon, jag drar mig i sängen och en av mina katter tittar på fåglar.
I det här fallet så förstörs inte känslanBra att du kör med gummi i sängen![]()
Öh, alltså. Det är som det är.
Hyresrätter i Nacka ligger på ritbordetHö hö - tänkte mest på vilken sorts jobb det var givet tiden...
Hyresrätter i Nacka ligger på ritbordet
Grattis! ingenting är större!Grattis Jocke. Riktigt stort.![]()
Grattis som fanken Jocke!! Nu är det bara att leta klocka till henne också!![]()
På gammalt Nato, måste uppdatera mig..
![]()
Kom förbi mig när du åker hem.
Kommer förbi efter välförtjänt semester i Spanien![]()