• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Buster

Friends of KS
Bon bon land dag 2 avklarad, nu med en kall också. Passade på med lite klockspan i kôge på väg till hotellet. Nörd som man e kikade man igår att Leif Jörgenssen ur och guld är en av få Nomos ÅF och fanns på vägen liksom...
image.jpg

Nomos ahoi har jag länge velat klämma på irl. Satt iaf som en smäck på armen och suget ökade. Meeen svart eller vit? ( Nomos hävdar att denne blå men i så fall mkt mörk ) frugan tyckte den var självklar som färgval iaf. ( sekunden senare kom frågan men du köpte väl ingen nu?)

image.jpg

Själv var jag sugen på en vit men vete fan nu.

image.jpg

Får nog klämma ngn mer gång, Bauhaus i sitt esse iaf, mkt trevlig bekantskap och en plats i windern framöver. Testade även blaugold, även den mkt trevligt ur i dresskategorin, fru och barn i dörren samtidigt så fotot glömdes av i all hast. Nu carlsbergtime!
Så du hitta ölen till sist.;):cool:
Ursäkta simleys'en, gick inte att radera.
 

DG

Panerai
2-Faktor
Då är jag helt och hållet med :) Aquanaut är sjukt mångsidig, och tavlan är underbar, gör halva klockan. Men 5712 är något helt annat enligt mig.. magi!!
 
Topp