Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min 15002
![]()
15300 är mycket oskönare än en sport-rolex enligt mig! Inte katastrof, men den är platt och ganska stor. Bärs ungefär som en 42mm klocka.Per - kändes 15300 så mkt otympligare än tex en vanlig (ej keramisk) sub eller gmt?
Har du inte sett Drive? Har dock inte råd med PPn...Rozzy, perverst med handskar![]()
Tack! Här en bild som visar nättheten hos Jumbon och dess länkFantastisk!
Se där ja!
Har du inte sett Drive? Har dock inte råd med PPn...![]()
Grym verkligen..Tack! Här en bild som visar nättheten hos Jumbon och dess länk
![]()
Intressant. Menar du att den gräver sig ner i handen för att den är så platt? Förstår om den inte sitter så skönt om den dessutom känns som 42mm..15300 är mycket oskönare än en sport-rolex enligt mig! Inte katastrof, men den är platt och ganska stor. Bärs ungefär som en 42mm klocka.
Precis så. Stor, men platt.Intressant. Menar du att den gräver sig ner i handen för att den är så platt? Förstår om den inte sitter så skönt om den dessutom känns som 42mm..