Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min 12 dagar gamla systerson läckte bajs på klockan. Bajs. På riktigt. Av alla ställen på kroppen landade det på handleden...
Första gången han träffade mig i vaket tillstånd...
![]()
Så nu vet du vad han tycker om dig!Min 12 dagar gamla systerson läckte bajs på klockan. Bajs. På riktigt. Av alla ställen på kroppen landade det på handleden...
![]()
Brukar du annars sova när han bajsar på dig?skämt åsido, är den nu förstörd för evigt?
![]()
Badar klockan...
![]()
Det sket ju sig.Min 12 dagar gamla systerson läckte bajs på klockan. Bajs. På riktigt. Av alla ställen på kroppen landade det på handleden...
![]()
Ser gott ut! Hyllor är aldrig felDövar synintrycken efter att ha blivit insläppt på hyllan igår ...
![]()
126p??Provar polsk 70tals moped![]()
Romet 750
Kräftskiva äntligen![]()
Nu blev jag sotis, mest på klockan men även ölenFirar sommar i norra Italien med en öl modell större!![]()
Helt klart dock hof i glasetFranz is the shit!
Firar sommar i norra Italien med en öl modell större!![]()