Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man får bara vara hangaround ett tag utan tudor - sen måste man bevisa sig genom en mustig unboxing - vad det ska bara i boxen tror jag du kan räkna utNi märker att jag försöker hänga här va? Fast jag inte äger en Tudor.....![]()
Cool perlonband - vart hittade du det?
Det är ett Eulit köpt från yellys.ch. Jag har agerat band-kran i detta fall.Cool perlonband - vart hittade du det?
Bra skit?Det är ett Eulit köpt från yellys.ch. Jag har agerat band-kran i detta fall.![]()
Gilla Coke med matchad skjorta![]()
Absolut. Kostar 60-70kr om jag inte minns fel. Det där blå är riktigt schysst i färg också. Köpte ett gäng men verkligen bara det blå som stod ut. Löjligt snyggt till den där snowflaken.Bra skit?
Ungefär lika skönt som en bagagerem.![]()
Väl på armen är det platt och inte farligt eländigt. Den kassa känslan är framförallt när du klämmer på det.Fan vilken säljare du är - nu blev man ju jäääkligt sugen att plocka upp en rem som kan skava av lite hår på min arm![]()
Det är grymt välgjort och passar riktigt bra på klockan, men ett vanligt natoband är ärligt talat skönare.Inväntar Bandstiftsverktyg så ska jag också testa, ser bra ut!
Hur känns det?
SGS3 via Tapatalk.
Behöver jag verkligen sälja något som ser ut så här när det är näst intill gratis?![]()
Ser trångt ut i hjulhuset
Fantastiskt fin!Idag blev det strandbeater
![]()
Det är grymt välgjort och passar riktigt bra på klockan, men ett vanligt natoband är ärligt talat skönare.
Precis! Vill man vara fin får man lida pinMen det är ju inget Tudor original
SGS3 via Tapatalk.
Har ett vagt minne att någon sa att den skulle kosta i linje med den gamla Heritage-kronon. Om det är fel så lär den oavsett inte vara många kronor dyrare.Nya Tudor Heritage Chrono Blue är bara för grym! Nån som känner till listpriset på länk och nato?
Ah, fining-natot! Har inte använt det än. Den har egna pin-hål (med redan isatta pins) och grejer. Ligger fortfarande ouppackat i sin påse i lådan.Inväntar Bandstiftsverktyg så ska jag också testa, ser bra ut!
Hur känns det?
SGS3 via Tapatalk.