• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ernesto

Patek
2-Faktor
Tränar! Borde kanske satsa på en annan träningsklocka?

De är till för att användas ;)
image.jpg
 
Säkert obekvämt första gången, men det är skönt att slippa dra upp mobilen för att hålla koll på tiden.

Sen beror det på vad för klocka du använder... En lång krona som borrar sig in i handen är ju inte skönt.
Nej det är lite det jag tänker på med krona iofs. De gym jag tränar på har alltid klocka på väggarna så därför behovet aldrig uppstått gissar jag :)
 

Greven

Audemars
Är det inte galet obekvämt att träna med klocka? har aldrig fått för mig att testa det faktiskt.
Faktum är att det var ett rent säkerhetstänk att träna med Sub'en idag. Hade inget extralås till värdeskåpet i receptionen och ville inte lämna den i skåpet. Jag var inte helt obekväm med den på armen under träning skall jag erkänna, därför ställde jag mig faktiskt frågan om jag borde ha en annan träningsklocka.
 

Greven

Audemars
Faktum är att det var ett rent säkerhetstänk att träna med Sub'en idag. Hade inget extralås till värdeskåpet i receptionen och ville inte lämna den i skåpet. Jag var inte helt obekväm med den på armen under träning skall jag erkänna, därför ställde jag mig faktiskt frågan om jag borde ha en annan träningsklocka.
Måste citera mig själv här. Jag menade att jag alltså inte var helt bekväm med att träna med en Sub på handleden. Risken att stöta i en 60-kiloshantel (nåja) var för stressande. Så det är inte att rekommendera att köra Rolex på gymmet. :)
Kan hålla med. Men faan inte på gymet! Finns ingen anledning jag kan komma på..

Håller med dig @RicVin ! Nu har jag en bra anledning att börja leta efter en klocka att ha på gymmet. Alltid bra med en anledning att starta en ny jakt...;)
 

meo_swe

Audemars
Kan hålla med. Men faan inte på gymet! Finns ingen anledning jag kan komma på..
Jag har alltid klocka på mig. En vanesak. Numer känner jag mig obekväm utan klocka,så det är enklast att låta skiten sitta på helt enkelt..
Tränar! Borde kanske satsa på en annan träningsklocka?
Överlever aub att användas av Royal Navy så överlever de nog dig också ska du se;)
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Måste citera mig själv här. Jag menade att jag alltså inte var helt bekväm med att träna med en Sub på handleden. Risken att stöta i en 60-kiloshantel (nåja) var för stressande. Så det är inte att rekommendera att köra Rolex på gymmet. :)


Håller med dig @RicVin ! Nu har jag en bra anledning att börja leta efter en klocka att ha på gymmet. Alltid bra med en anledning att starta en ny jakt...;)

60 kilo, Pjuh.:p

Jag tränar alltid med min SubC.
 
Topp