• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Explorer i väntan på samtal från Rob. E
/ Jens
ma6yqydy.jpg

Trevligt med en dykare!
Så flygaren går under ytan?
Du vill väl inte inbilla oss att du varit ute och fotat nu på morgonen?
Du fipplade med datumet igår eftermiddag ;)

Yes sir! Det kan du ge dig på att jag har vart och gjort. :)
Jupp, en riktig dykare måste jag ha i samlingen. Dessutom "behövde" jag en ny klocka. ;)

Yes sir! Det kan du ge dig på att jag har vart och gjort. :)
Jupp, en riktig dykare måste jag ha i samlingen. Dessutom "behövde" jag en ny klocka. ;)
Klart du behövde en ny klocka! Det enda "nya" jag köpt är en gammal + en ny orient som var lite för stor för min smak. Den skall säljas.
Den gamla är just nu hos urmakaren.
Brukar ta tid innan det blir klart. Sensommaren får man gissa på.
Lägger med en klockbild för den goda sakens skull.

Visst, en snowflake men då får det vara oförskämt billigt. :) Inte dags för en Rolex för dig då? ;)
Dags för en Rolle har det varit länge... :) bara cashen som saknas just nu... Sen har jag en GS 9S65 också på listan... Mycket just nu. Rent uppskattningsvis borde du kunna fynda en GS Snowflake för runt 35k om du kollar med Katsu på Higushi Inc.

• Like
Reactions: Zed
Fin den där! Hur upplever du storleken?

Tackar!
Jag har ju tunna handleder men klockan sitter bra ändå. Den ser inte så stor ut på handleden som exempelvis min Torgoen trots att de nästan har samma dimensioner. A4´an är givetvis tjockare med 3-4mm, tavlan är dessutom 33mm mot Torgoens 40mm. Boett utan krona mäter båda 45mm. :)

Tillbaka
Topp