Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt med en dykare!
Så flygaren går under ytan?
Du vill väl inte inbilla oss att du varit ute och fotat nu på morgonen?
Du fipplade med datumet igår eftermiddag![]()
Grym! Önskar man hade normalstora handleder..
Klart du behövde en ny klocka! Det enda "nya" jag köpt är en gammal + en ny orient som var lite för stor för min smak. Den skall säljas.Yes sir! Det kan du ge dig på att jag har vart och gjort.
Jupp, en riktig dykare måste jag ha i samlingen. Dessutom "behövde" jag en ny klocka.![]()
Nyinköpt?
Inte alls! Sjukt fin.Alldeles för mycket bling, men jag bara måste...
![]()
Nyinköpt?
Den ska du inte skämmas förMorgonstund...
![]()
Funderar du på LN? Personligen tror jag svart håller mer i längden. Men grattis till inköpet iallafall!Ja, men den lämnar nog skutan snart till förmån för annat tyvärr. Var väl fan att man inte kan äga alla på en gång.![]()
Nej nej, ingen SubC alls.Funderar du på LN? Personligen tror jag svart håller mer i längden. Men grattis till inköpet iallafall!
Det kanske är dags att du provar på en GSNej nej, ingen SubC alls.Den svarta är minst aktuell ändå. LB eller LV är det som gäller. Tack!
Visst, en snowflake men då får det vara oförskämt billigt.Det kanske är dags att du provar på en GS![]()
![]()
Dags för en Rolle har det varit länge...Visst, en snowflake men då får det vara oförskämt billigt.Inte dags för en Rolex för dig då?
![]()
Dags för en Rolle har det varit länge...bara cashen som saknas just nu... Sen har jag en GS 9S65 också på listan... Mycket just nu. Rent uppskattningsvis borde du kunna fynda en GS Snowflake för runt 35k om du kollar med Katsu på Higushi Inc.
Tyvärr, den har ett för stort affektivt värde för att säljas bort... Dom andra två kommer in förr eller senare ändå.Sälj seikon och lev på nudlar i ett par månader och spara ihop mellanskillnaden! Fan visa lite hjärta nu![]()
Denna lyser ikapp med vårsolen
![]()
SÄÄÄÄÄLJTyvärr, den har ett för stort affektivt värde för att säljas bort... Dom andra två kommer in förr eller senare ändå.
No no no noSÄÄÄÄÄLJ
Fin den där! Hur upplever du storleken?