Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig bild!
Grattis till 1500!Ja det är definitivt lockande, tyvärr gör övriga åtaganden i livet det svårt att få in nu men jag hoppas att det inom 1-2 år ska kunna bli aktuellt med ett köp
EDIT: Shit post 1.500!!!!!
Motorsågsutbildning. Jäklars vad det låter hårt! Synd på Certinan, tur att det går att fixa.Men Certinan överlevde inte motorsågs utbildning idag. Kronan gick av och klockan stannadeoj vilken kass bild det blev
Det är motorsågs utbildning för Räddningstjänst. Så i varje sågmoment finns det en väldigt högrisk för olyckor. Hårt,skoj och läroriktMotorsågsutbildning. Jäklars vad det låter hårt! Synd på Certinan, tur att det går att fixa.
KUL! Jag gick en liknande utbildning när jag gjorde värnplikten. Sågade genom väggar och höll på och skulle bära en bår igenom en massa hinder med en kille som låg på båren (den stackaren). Helsicke vad jag svettades och kämpade. Men kul och lärorikt! Kör hårt!Det är motorsågs utbildning för Räddningstjänst. Så i varje sågmoment finns det en väldigt högrisk för olyckor. Hårt,skoj och lärorikt
Lovar ska köra hårt i sann KS` andaKUL! Jag gick en liknande utbildning när jag gjorde värnplikten. Sågade genom väggar och höll på och skulle bära en bår igenom en massa hinder med en kille som låg på båren (den stackaren). Helsicke vad jag svettades och kämpade. Men kul och lärorikt! Kör hårt!
To much info, men jäkligt mäktig klocka!Slagit oss ner på dass
Snygg svärmorUmgås med svärmor
Man behöver inte kunna något om man skall bli fotbollsproffs eller prinsessa.Sitter och är helt jäkla mållös över geografi kunskaperna på Paradise hotell deltagarna.
Kan detta vara på riktigt eller är det riggat???