• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

image.jpg

På familjemiddag
 

MariaE

Panerai
Jadu.. Det är en lång process av mindre drickande + mer tränande + en stundande svensk klassiker som skrämmer i framtiden :D
Du kan behålla din motivation. :stop:
Vi har precis avnjutit grillad lammytterfilé med rödvinssås och tillbehör. Gott o ha en hustru som jobbat med mat på olika sätt hela sitt liv.
Man blir lätt bortskämd.

WP_20150920_006.jpg


Under matlagandet hade hon sin PO på @MariaE :)
Kan tänka mig att vara din frus förstereservfru också. :D
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Grym klocka, skulle kunna tänka mig en sån som riktig råbeater. Kan tänka mig att den bara blir häftigare ju mer battlescars som kommer.

Check på råbeater...men tyvärr så kommer den inte att patineras så som många andra klockor gör, (vilket jag iofs gillar).
Här är en film som visar på skillnaden mellan en helt ny och en 7år gammal U1:a, eller avsaknad på skillnad är snarare rätt uttryck.
Dessutom är 7-åringen använd dagligen och till mer än bara skrivbordsdykning.

 

jabla

Sarlacc
Check på råbeater...men tyvärr så kommer den inte att patineras så som många andra klockor gör, (vilket jag iofs gillar).
Här är en film som visar på skillnaden mellan en helt ny och en 7år gammal U1:a, eller avsaknad på skillnad är snarare rätt uttryck.
Dessutom är 7-åringen använd dagligen och till mer än bara skrivbordsdykning.

Se det som en utmaning. ;)
 
Topp