Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte till den i Geneve men väl den i Frankfurt i helgen. Inlägg är roligare med bilder så här har du:Precis bokat resa till Geneve i mars. Någon annan som ska till bilmässan?
Såg den här bilden på Instagram idag, visst har den de nya fetare visarna som kom med de nya modellerna av 116000 (Red/White Grape)? Något du bytt själv eller säljs den med dessa nuförtiden? Ökar onekligen läsbarheten jämfört med de gamla tunnare visarna.Fick till en ganska bra bild i bilen tidigare idag. Sjukt rolig klocka att fotografera.
Blev det nyny eller ny av gamla?På tåget för att hämta min nya bil och luncha med en KSare.
Nygamla. Villen jävla dag. Ska skriva i tråden sen.Blev det nyny eller ny av gamla?
Låter inte något vidare :/ Hoppas slutet gott!Nygamla. Villen jävla dag. Ska skriva i tråden sen.
Aldrig vaskad tid man gör med det barnen verkligen vill.Vaskar värdefull klocktid å syr kramdjur till lilltjejen.
Låter inte något vidare :/ Hoppas slutet gott!
Jo, jävla ungar!!!Aldrig vaskad tid man gör med det barnen verkligen vill.
Bra idé! Pastellfärgat skinn är mitt favvo!!!Försöker matcha klockrem med hojen och hoppas på moppeväder i morron.
Känner att jag behöver hjälp.
Ja jag bjöd på den @Gummo