Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väntar på kaptenen..
![]()
Men ni sitter ju och väntar på varandra på olika ställen ju ;-)Väntar på Kaptenen, Ricrob och Målarn
![]()
Slänger in en bild sen, får inte till de via telefonen men jag blev nöjd!
Edit: tror jag lyckas nu efter lite pill.
![]()
Vafan! Är det därför ingen kommer!Men ni sitter ju och väntar på varandra på olika ställen ju ;-)
/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
Vacker! Passar bra med natobandet
Grillar du vintage läderplånkor?
Det är så man patinerar läder till egentillverkade remmarGrillar du vintage läderplånkor?![]()
Men vad är det för Seiko ?Klart allt skall göras i stil, åker till Globen för att gå till en "riktig" handlare för att tjacka batteri. Enligt utsago är det ett speciellt Seiko batteri i denna utgåva, hoppas det finns i butiken, annars blir det att beställa från Japan. Återkommer med update eftersom det är så grym klocka!
Dåligt samvete över min Sumo som inte suttit på armen på lääänge. Dessutom fick jag för mig att köpa ett nytt grönt lädernato (hunden lade beslag på det gamla) som fick åka på nu!
![]()
Snygg kombination!
Fräsch och nöjd med nytt glas - let's play bossanova like it's 1979!!
![]()
Men vad är det för Seiko ?
Övar du inför 17:e Maj ?
Fan vad jag är nöjd med min Flinga
![]()
"Snygg klocka du har" sa i morse firmans hetaste kvinna!![]()