• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dåligt samvete över min Sumo som inte suttit på armen på lääänge. Dessutom fick jag för mig att köpa ett nytt grönt lädernato (hunden lade beslag på det gamla) som fick åka på nu!

4yje3ubu.jpg

Klart allt skall göras i stil, åker till Globen för att gå till en "riktig" handlare för att tjacka batteri. Enligt utsago är det ett speciellt Seiko batteri i denna utgåva, hoppas det finns i butiken, annars blir det att beställa från Japan. Återkommer med update eftersom det är så grym klocka!

Klart allt skall göras i stil, åker till Globen för att gå till en "riktig" handlare för att tjacka batteri. Enligt utsago är det ett speciellt Seiko batteri i denna utgåva, hoppas det finns i butiken, annars blir det att beställa från Japan. Återkommer med update eftersom det är så grym klocka!
Men vad är det för Seiko ?

Lämnade in urverket på en stor overhaul, kvar är boetten. Skall bli spännande som fan att få tillbaka den, fast den måste väl servas i Japan då kunskapen är begränsad här i Sverige.
162feeb0401346ccb59eb89cf004f725.jpg

Tillbaka
Topp