AR? Tycka vad man vill om avsaknaden av AR men effekten när man fotar blir ganska mysig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan var det du som klippte den på kaplans...
Fan, då får jag leta vidare efter den jäveln som tog hem den på kaplans. Hitman has a job....Nope.
Snodde @yonsson s
Sablar vad vackert, om ett par timmar är det mörkt här då ska jag ut och kikaBlodmåne/supermånen kl 02:10 i natt. Pågår i fem timmar. Senast var -82. Om 17 år är det aktuellt igen.
Tittade upp igår kl 21, ingen förändring. Is It anybody out there...
Glömde fullmånen...Blodmåne/supermånen kl 02:10 i natt. Pågår i fem timmar. Senast var -82. Om 17 år är det aktuellt igen.
Tittade upp igår kl 21, ingen förändring. Is It anybody out there...
Juste sidfot du har förresten, påminner lite om minGlömde fullmånen...
Sitter fortfarande säkert på armen .
Det var lätt att välja bakgrund - gillar ditt nyförvärv skarpt!Härlig bild som vanligt @Fender59 , men jag måste säga att jag även gillar bakgrundsbilden också !
8
Tack, köptes ny på Bergströms-13
...gjorde ett tavelbyte-14 iof.