Kall IPA!! För tusan. Det är ju ändå lördag Så tänker iallafall jag göra!Överväger ett pass crossfit eller en kall IPA...hmm..det är ju ändå lördag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kall IPA!! För tusan. Det är ju ändå lördag Så tänker iallafall jag göra!Överväger ett pass crossfit eller en kall IPA...hmm..det är ju ändå lördag
Fick ont i ryggen med, det visade sig vara borelia. Knepiga grejer.Sitter i soffan med sarb på och värsta ryggvärken på år och dar. Aj fan...
Skall du sälja någon?Vem skulle ni behållit?
Såg det men det var för sent att redigera bilden.Fel datum.
Ta en ny.Såg det men det var för sent att redigera bilden.
Same same.
/j
Fick ont i ryggen med, det visade sig vara borelia. Knepiga grejer.
Usch - låter inte bra @Jockinho.
Krya på dig!
Så sant!Kall IPA!! För tusan. Det är ju ändå lördag Så tänker iallafall jag göra!
Snyggt!
Kul med automatare, inte så vanliga.Biltvättsväntan..
Vad blir det för nubbe till sillen?Haha, menar det! ställer man inte om datumet så får man bestämma helt själv vilken dag det är, idag - julafton! nu kör vi!
Första posten på forumet får bli från dagens kaffemission i de norrländska skogarna.
Trattisar ?Precis hemkommen från svampplocket!
Snart är det dags att svida om och sätta på DJn.
Korrekt! Finns massor.Trattisar ?
Absolut, stor skilnad.Det jag gillar med din 3800 är att datumskivan är i samma färg som urtavlan. Inte så vanligt och går mig veterligen inte att få på 5711. Bättre harmoni i tavlan.
Såååååå goda, bara att gratulera ! Här på Island finns inget alls av ätbara svampar.Korrekt! Finns massor.