Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HORA HORA HORA HORA! MARTIN HANSSON ÄR EN HORA!!
HORA HORA HORA HORA! MARTIN HANSSON ÄR EN HORA!!
Skandal, skandal, en domarskandal...Det röda kortet är till dig! Ut i omklädningsrummet å skäms på dig!
Sambal olek biffar, klyftpotatis och tzaziki!
Tack! Chronomat BlackbirdSchysst bratte, vad är det för modell? =)
Tack! Chronomat Blackbird
Det tycker jag verkligen! Är riktigt nöjd med denna Den är inte så vanlig hellerI shall investigate further nu ska det lurkas lite specs och priser
Nej, köpt 2002 typ och postad här några gånger, men jag brukar inte posta den så ofta eftersom den är så vanligt förekommande på forumet!Nyförvärv? Tror inte jag sett dig posta den innan!
Härligt med en trogen vän. Förstår att du minimerar postandet!Nej, köpt 2002 typ och postad här några gånger, men jag brukar inte posta den så ofta eftersom den är så vanligt förekommande på forumet!
Kör ni matchande mjukisdräkt ocksåSitter å surfar på planet hem
Inte dumt, själv blev det en gryta! sen var man ju trött imorse men nu börjar det ordna upp sig
Sattan va gött de såg ut!Lite sent för säsongen men den som väntar på något gott... Finfina kräftor från Vättern ikväll.
Spring allt du kan och titta inte bakåt!Har besök o provar klocka
Grattis! Stort steg! Mer plats för klocksamlingen hoppas jag?Firar att vi idag har köpt hus!