• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

På väg till Borås.
2015-10-11 01.48.31 1-01.jpeg

Tack men inte riktigt vad det betyder eller vad säger du @yonsson he he, du får lägga ut en föklaring...
Aha! Jag trodde de bilder när du tog bilder av dina klockor med handen i fickan var av yppersta klass så det fick benämningen Masterkiller Shot, MK-shot. Men då inväntar jag med spänning den exakta förklaringen av bakgrunden till uttrycket. Hur som helst så var @Bjoerlin76's bild jäkligt krispig och najs! :)

Aha! Jag trodde de bilder när du tog bilder av dina klockor med handen i fickan var av yppersta klass så det fick benämningen Masterkiller Shot, MK-shot. Men då inväntar jag med spänning den exakta förklaringen av bakgrunden till uttrycket. Hur som helst så var @Bjoerlin76's bild jäkligt krispig och najs! :)

Det är själva bilden på klockan med handen i fickan som folk kallar 'MK-Shot' inte att det är en bra bild :cool: f.ö var det en riktig kanonbild av @Bjoerlin76

Även om Masterkillers (MK) bilder ofta är väldigt bra så syftar MK-shot på ett "handen i fickan"-foto.

J

Tillbaka
Topp