Chagall
Basic
Bra uppställning!Sköter om höst- och vinterskorna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra uppställning!Sköter om höst- och vinterskorna
Har en väldigt fin vintage-look, snygg!Omega Seamaster, påväg till skolan
Dags att ändra din titel här på KS till "Finally afforded a Rolex"
Grattis! alla borde ha en GMT.Var ute på Cargo City och hämtade den här donnan ikväll!
Tack! Ja den är riktigt fin, köpte den från HQ Milton och kan säga att den va lika fin som den såg ut på bilderna!Grattis! alla borde ha en GMT.
Har inte bestämt mig än...blir en beater på stålarmband hur som helst...
Måndagsmys här också.Död åt fredagsmyset. Länge leve måndagsmyset.
Grattis! Är det priset vi ser i bakgrunden? Och det går såklart inte att låta bli att fråga vilken hon utsåg till den snyggaste.Måndagsmys här också.
Firar att min YM utsågs till näst snyggaste klocka av servitrisen på vår Malmö-gtg.
Tack! I bakgrunden ser du Happy wife mutan efter en glad kväll i Malmö.Grattis! Är det priset vi ser i bakgrunden? Och det går såklart inte att låta bli att fråga vilken hon utsåg till den snyggaste.
Fantastisk klocka. Och fantastisk fru som gladeligen mutar dig för att du ska ha en glad kväll i Malmö. Stort!Tack! I bakgrunden ser du Happy wife mutan efter en glad kväll i Malmö.
Vann gjorde en gammal kronograf från Heuer, helt underbar enligt många närvarande.
Underbar heuer, men jag tror att mutan var till frugan för att Jabla fick vara ute och lekaFantastisk klocka. Och fantastisk fru som gladeligen mutar dig för att du ska ha en glad kväll i Malmö. Stort!
Det tror jag med. Men erkänn att det varit roligare om det var han som blivit mutad för att hålla sig i Malmö en kväll.Underbar heuer, men jag tror att mutan var till frugan för att Jabla fick vara ute och leka
Fantastisk fru har jag verkligen, fattade inte att tågen till HBG slutade gå efter midnatt men hon hade koll så hon gick lugnt och la sig när jag inte dök upp. Hon till och med hämtade mig på stationen dan efter så hon var värd en blomma.Fantastisk klocka. Och fantastisk fru som gladeligen mutar dig för att du ska ha en glad kväll i Malmö. Stort!
Eller hur! Hon kanske ville vila ögonen från allt oranget för en kvällDet tror jag med. Men erkänn att det varit roligare om det var han som blivit mutad för att hålla sig i Malmö en kväll.
Finns en andrahustru som gärna håller koll på det eller hur @MariaE?Eller hur! Hon kanske ville vila ögonen från allt oranget för en kväll
Knäcker en av de nyss nämnda Omnipollo till kvällsmackan efter dubbla pass tennis.
Smakar riktigt bra! Liiiite syrligare än jag mindes den men riktigt, riktigt bra. Rekommenderas.
Frun fick ett par rostmackor å ett glas mjölk...