Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Chili con carne tajm![]()
Vi har en photoshoot i bilkön.
![]()
![]()
Ja tack för info, riktigt grymt! I alla fall om man har DSG. Med manuell hjälper det inte så mycket hahaTänkte bara rekommendera dig att testa farthållaren även i köer om du inte redan gjort det![]()
Precis, jag har DSG i min och tycker det fungerar bra nästan jämt, med undantag för när någon "kastar" sig in framför vilket dessvärre sker ganska ofta i Sthlmstrafiken.Ja tack för info, riktigt grymt! I alla fall om man har DSG. Med manuell hjälper det inte så mycket haha![]()
Gött, gör trafiken lättare att leva medPrecis, jag har DSG i min och tycker det fungerar bra nästan jämt, med undantag för när någon "kastar" sig in framför vilket dessvärre sker ganska ofta i Sthlmstrafiken.
Ofc. "Carne"Skall "Musen" på skärbrädan också med i grytan!?![]()
Ha det så kulDagens reseklockaOch sjävklart har jag lite guld med!
![]()
Såg först nu att min gylf är öppen på bilden.![]()
Jobbar.. Och fryser.
Lundbergs i Uppsala?Vi är och fikar på vårat lokala konditori som är sinnesjukt awesome!
![]()
Panerai o en halv dassig whisky på hotell, kunde varit sämre men också bättre!
Du har en ny till sommaren.![]()
Nejnej, det där är ingen mus. Tror det är något köksverktyg, föräldrarna har ett likadant och det är alltid där när de lagar mat.Skall "Musen" på skärbrädan också med i grytan!?![]()
Precis som du skulle klara dig med en bil.Nej nej nej nej... Är (nästan) OWG nu och har hittat rätt nu.... Eller?![]()
Precis som du skulle klara dig med en bil.![]()