• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Ägg+smör+creme fraiche. Rör runt äggen tillsammans med smör och då och då ta bort kastrullen från plattan. När äggröran typ är klar tar du i creme fraiche och saltar och peppar. Sök på "scrambled eggs Gordon Ramsay". Jag gör exakt som han gör i videon och äggröran blir alltid jättegod :)
Bara några väl stekta bacon till så är det helt perfekt, imo :p
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Ägg+smör+creme fraiche. Rör runt äggen tillsammans med smör och då och då ta bort kastrullen från plattan. När äggröran typ är klar tar du i creme fraiche och saltar och peppar. Sök på "scrambled eggs Gordon Ramsay". Jag gör exakt som han gör i videon och äggröran blir alltid jättegod :)
Grymt tips, nästa nattgäst ska jag imponera på med det receptet :cool:
 
Nyinköpta Momentum Pathfinder 3
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    91.1 KB · Visningar: 35

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Hör för mig i denhär tråden också pga dålig respons i tidigare trådar. Jag är sugen på nya Aquaracern från TH. Men jag hittar jättedåligt med bilder och recensioner om den. Så jag undrar om det är någon som känt och klämt på den eller om någon sitter på en sån idagsläget. Jag va runt på stan (sthlm) igår och försökte hitta den, med dåligt resultat. Jag vet priset och alla specifikationer.. så jag är mer intresserad av hur den upplevs på armen (lite vardagsbilder utan fotostudie). Jag bifogar bild på den som jag är sugen på. med eller utan länk :) Håller tummarna för att nån har en! ;)
Skärmavbild 2015-11-12 kl. 18.37.30.png
Testade den på ett TH event i jkp för några veckor sedan. Kändes tyvärr inget bra. Kvalitets känslan var en bit ifrån omega smp o Tudor BBB. Hade i stort sett tänkt slå till på den helsvarta med gula sömmar på bandet men får nog suga på den...
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Kollar annonser och ser denna från att ts här verkar tro att det är ok att sälja kopior bara man deklarerar att det Ej är äkta....
image.png



Läs om länk nr 2!
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Laddar för lite NFL-söndag här, måste bestämma min lineup för fantastylaget. Finns det några andra NFL fanatiker här? I Gbg området hade varit gött, Klocksnack och NFL är ju en perfekt söndag!
image.jpg
Inte på nåt sätt fanatiker, men tycker det är väldigt kul att titta! :) Finns det någon sportbar i GBG som kör NFL'en?

Amerikansk fotboll har något som ingen annan sport har riktigt...
 
Topp