Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En 928 S4 -89. Jag borde sälja den då jag inte hinner rasta den tillräckligt.. Porschar ska köras!
Mumsigt med svenskt daghjul och wideboy!
I med ett batteri så vi får se den lysa.Denna (som jag trodde var borta för alltid) LED klocka hittade jag i ett skåp igår
![]()
Är det ett krav för att bli insläppt i 1500-klubben?Hälsokontroll på Sofiahemmet
![]()
Den slukar faktiskt 2 batterier... Jag postade den även i "Dagens vintageur" då jag tror den är från 70 talet.I med ett batteri så vi får se den lysa.![]()
Ja. Först en massa blodprov.Är det ett krav för att bli insläppt i 1500-klubben?
Veidekke e Skanska ?På bygget.![]()
![]()
Är det bara en tillfällighet att det sammanfaller med din årsdag?Ja. Först en massa blodprov.
Sen mätte de mig![]()
![]()
Syntestet gick sådär
![]()
Sen lite blodtryckstest
![]()
Får resultat den 27. Då vet jag om jag är av rätta virket.
Här står lite:Den slukar faktiskt 2 batterier... Jag postade den även i "Dagens vintageur" då jag tror den är från 70 talet.
Vet du mer om detta märke, eller kan du hänvisa mig till någon som kanske kan ?
KS-ledningen har tvingat mig att göra dessa test. Pyskiska hälsan gick inte att mäta. Testen gav knappt inte utslag. De hade inte sett så dåliga resultat sen de testade HM Konungen.Är det bara en tillfällighet att det sammanfaller med din årsdag?
Jag håller för övrigt självklart tummarna för att allt är väl med dig, men undrar om inte samtliga KS-medlemmar är mer nyfikna på en resultatet av en mätning av din psykiska hälsa än din fysiska.![]()
Tack
EM.Veidekke e Skanska ?
Veit ekki är iallafall isländska så hmm....Veidekke e Skanska ?
Veidekke e Skanska ?
Stort bygge det där, har mycket barndomsminnen från det "låga långa huset" som revs. Varit en jäkla massa entrepenörer och byggt där på senaste! Tror att citybanandelen är klar för stunden va?