Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får inte posta så fina bilder på Sumon, jag tänkte ju sälja min. Blir ju sugen på att behålla den nu!Tillbaka i höstlikt Stockholm efter soliga dagar i Kalifornien. Blir denna idag.
![]()
SBDC001
Ha ha ha...sorry!Du får inte posta så fina bilder på Sumon, jag tänkte ju sälja min. Blir ju sugen på att behålla den nu!![]()
Bra tänkt! Kvinnlig list överlistar... kvinnlig list. Prepare for battleHon sa att jag skulle köpa en passande fog. Hon sa att orange och rosa INTE var passande. Hon sa i n g e n t i n g om glitter.
![]()
Jag blandar glitterfog.![]()
Jag vet!Bra tänkt! Kvinnlig list överlistar... kvinnlig list. Prepare for battle![]()
Jag får tand och huvudvärk bara av att tänka på en sådan batalj haha....Jag vet!![]()
Helt fantastisk, 34mm är precis lagom!
Pam 48..![]()
![]()
Två....Men alltså... Kan man inte ens vara borta i en helg utan att du köper en ny klocka?!![]()
CoolEn G-shock som är lite på lyset...
![]()
Kreativt tänkande.Hon sa att jag skulle köpa en passande fog. Hon sa att orange och rosa INTE var passande. Hon sa i n g e n t i n g om glitter.
![]()
Jag blandar glitterfog.![]()