Tycker den funkar rätt bra också.Back in biz. Blev en 45mm denna gång dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den funkar rätt bra också.Back in biz. Blev en 45mm denna gång dock.
Den va riktigt trevlig! Äh klockan är nästan ny och får åka ultraljudstvätt ofta
![]()
HÄDELSE!Sen har jag ju träffat dig. Finns inte en chans att du vaskar en bärs!![]()
Bra look! Men inte låta henne lura till sig denNyinköpta explorern verkar gå hem hos damerna.
![]()
Ja, alltså på alla utom en nu då..Gummi är jäklig skönt att bära, om man får tag på rätta sorten. För tillfället har jag det på alla dinkorna![]()
PO är en jäkligt snygg klockaTycker den funkar rätt bra också.
![]()
Du skulle hört hur hon resonerade kring den:Bra look! Men inte låta henne lura till sig den![]()
Stort Grattis @OskarK, riktigt fet den där!Nyförvärvet
![]()
Badrum? vitt kliniskt är så ute nu.Hon sa att jag inte fick välja orange. Rosa pärlemo är inte orange.
![]()
![]()
Japp, ett utav två som är under renovering. Hos mig har vitt aldrig varit inne.Badrum? vitt kliniskt är så ute nu.![]()
Bra årgångDu skulle hört hur hon resonerade kring den:
1. "Den vita tavlan är jättefin"
2. Så skulle den provas: "Den skramlar! Din andra är finare"
3. Så förklarade jag att den var lika gammal som henne och att gamla Rolexar ska skramla så, då blev den fin igen... "Aha, jag trodde den var nyare. Men då är den fin!"
4. "Kan inte jag få låna den när jag kommer hem från usa? Jag vill ha den när jag går ut."![]()
2005 gjorde jag duschrummet.Japp, ett utav två som är under renovering. Hos mig har vitt aldrig varit inne.![]()
Haha, du vet hur dom ska plockas du..Du skulle hört hur hon resonerade kring den:
1. "Den vita tavlan är jättefin"
2. Så skulle den provas: "Den skramlar! Din andra är finare"
3. Så förklarade jag att den var lika gammal som henne och att gamla Rolexar ska skramla så, då blev den fin igen... "Aha, jag trodde den var nyare. Men då är den fin!"
4. "Kan inte jag få låna den när jag kommer hem från usa? Jag vill ha den när jag går ut."![]()
Duschrummet är fasiken en kopia på toaletterna hos Lexushandlarna, både färger och handfat2005 gjorde jag duschrummet.
![]()
Och 2012 badrummet.
![]()
Inget vitt förutom porslin.
Och nytagna bilder.
Snyggt! Varmt och ombonat!2005 gjorde jag duschrummet.
![]()
Och 2012 badrummet.
![]()
Inget vitt förutom porslin.
Och nytagna bilder.
Koperat med andra ord, no way deras är tio år gammalt.Duschrummet är fasiken en kopia på toaletterna hos Lexushandlarna, både färger och handfat![]()
ExaktKoperat med andra ord, no way deras är tio år gammalt.![]()
Allt för att du skall känna dig välkommen.Snyggt! Varmt och ombonat!
Mmm. Snyggt. Blir du av med den till damen i fråga? :-SNyinköpta explorern verkar gå hem hos damerna.
![]()
EGENTLIGEN så är ju krogen+rolex mer relevant än rolex+klättra berg/dyka i grottor i nutid. Så hon tänker ju egentligen rätt, fast fel...Bra årgångHahaha i löw skrammel. Jävligt snyggt att låna den när man ska ut o röja
![]()
Högst osannolikt.Mmm. Snyggt. Blir du av med den till damen i fråga? :-S
True that. Men efter mycket stölder i Sthlms nattliv ska man va försiktig. De går nog gärna på en tjej med Rolex... Tur att de flesta inte vet vad en EXP II:a ärEGENTLIGEN så är ju krogen+rolex mer relevant än rolex+klättra berg/dyka i grottor i nutid. Så hon tänker ju egentligen rätt, fast fel...![]()