Min kommentar var menad att vara positiv, jag tycker dina bilder (och inlägg) är as-fräna mannenBilden är skarp, kolla vridringen vid 40 o 50. Vattnet som står för oskärpan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min kommentar var menad att vara positiv, jag tycker dina bilder (och inlägg) är as-fräna mannenBilden är skarp, kolla vridringen vid 40 o 50. Vattnet som står för oskärpan.
Jag vet, ville bara håna din Ixus jämfört med min Nokia.Min kommentar var menad att vara positiv, jag tycker dina bilder (och inlägg) är as-fräna mannen![]()
Det bjuder jag på, den är värdelös.Jag vet, ville bara håna din Ixus jämfört med min Nokia.![]()
Helt åt helvete fel lag dockPre game käk o öl inför Malmö-psg.....![]()
Årgång på denna ??Idag blev det mellanmjölksklocka.
![]()
Tillverkad 22 november 2015.Årgång på denna ??
Tur att det inte är tvärtom...Tillverkad 22 november 2015.
Klockan däremot är från -75.![]()
Speciellt som mjölken har bäst före datum.Tur att det inte är tvärtom...![]()
Haha, du kan då förvränga det mestaTillverkad 22 november 2015.
Klockan däremot är från -75.![]()
Ingen dålig bild du klämde till med heller! Riktigt finGalet mycket jobb idag men hann ta en klockbild nu på kvällskvisten.
![]()
Jakten på smurfen tar aldrig slut.Leder lite kvällsjobb.
![]()
Har jag inga åsikter om, var bara grymt att få se en Champions league match live!Helt åt helvete fel lag dock![]()
En sådan där hade jag när jag var ung, fast det var en kniv istället för korköppnare.Leker med en butterfly. Tillämpad att kutta kapsyler med
![]()
Vassa och sladdriga, dålig kombo i handen på en pojkvasker!!En sådan där hade jag när jag var ung, fast det var en kniv istället för korköppnare.
Vete fasen vart den tog vägen, lika bra var väl det !
De är ju förbjudna nuförtiden som allt annat, underligt att man nådde vuxen ålder överhuvudtagetEn sådan där hade jag när jag var ung, fast det var en kniv istället för korköppnare.
Vete fasen vart den tog vägen, lika bra var väl det !
Jag skulle inte kunna ha sagt det bättre själv !Vassa och sladdriga, dålig kombo i handen på en pojkvasker!!
TV-tjejen ska jag umgås med imorgon, man kan ju inte ha vänner som skymmer sikten varje kvällJag skulle inte kunna ha sagt det bättre själv !
Masa dig nu iväg och ta hand om det däringa kjoltyget som skymde tevesikten för dig för ett par dagar sedan![]()
Word !TV-tjejen ska jag umgås med imorgon, man kan ju inte ha vänner som skymmer sikten varje kväll![]()