• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Lite kaffe med vackert sällskap!!
image.jpeg

Den var verkligen super, tillräckligt bra för att sparas ned i min (evigt växande) klockbildsfolder på mobilen. För mig som har dålig koll på modellnummer på Rolexklockor, råkar du veta vad din är?
Ber om ursäkt för OT (dock dagens klocka om jag kommer undan med det:angel:) men har ju fler som jag själv tycker är mycket bättre. Här är några av dem.
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Edit: Det tog en jävla plats. Sorry igen.

:)

Otaliga timmar har spenderats på de olika gitarr-/musikforumen tidigare måste jag erkänna.
(GMF-planket (lika legendariskt som den mytomspunna Hyllan 1.0), diskatforum.se och ljudbojen.se är de jag kommer på just nu)

Ni anar inte hur gitarrister kan snöa in på och diskutera olika chip i distpedaler (vintage är ALLTID bäst även i den hobbyn), strängtjocklekar och Gibson vs Fender.

För att inte gå 100% OT kommer här ett par bilder på min favoritgitarr ur samlingen ihop med favoritklockan ur samlingen:

image.jpg
image.jpg
Utsökt smak över hela registret. Rock n roll! Riktigt fin patina på både custom och 1675:woot:

Verkligen, den blir förstahandsvalet förvånansvärt ofta. Exp2an har fått mer handledstid än vad jag trodde den skulle få när jag köpte den
Jag ju ute efter en 40mm 16570 i början, tänkte att 42mm på 216570 skulle bli för stort och att den orangfärgade gmt-visaren var för markant, men saaatan vad jag trillade dit när jag väl chansade och köpte en :). Skulle utan tvekan kunna bli owg med den.

Tillbaka
Topp