Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var bra krisp i den bilden! Jäklars vilken skärpa! Schysst klocka också förstås.Redo för morgondagens Speedy Tuesday
![]()
Tackar, även en blind höna plockar ett korn iblandDet var bra krisp i den bilden! Jäklars vilken skärpa! Schysst klocka också förstås.
Do it!Lackar ur
![]()
![]()
Riktigt bra bild!!Idag igen.
![]()
Tack så mycket!Riktigt bra bild!!
Den var verkligen super, tillräckligt bra för att sparas ned i min (evigt växande) klockbildsfolder på mobilen. För mig som har dålig koll på modellnummer på Rolexklockor, råkar du veta vad din är?Tack så mycket!![]()
Hehe tackar!Den var verkligen super, tillräckligt bra för att sparas ned i min (evigt växande) klockbildsfolder på mobilen. För mig som har dålig koll på modellnummer på Rolexklockor, råkar du veta vad din är?
Återkommer med resultat, extraknäcker åt pro-hunter. Lär bli samma finish
Ber om ursäkt för OT (dock dagens klocka om jag kommer undan med detDen var verkligen super, tillräckligt bra för att sparas ned i min (evigt växande) klockbildsfolder på mobilen. För mig som har dålig koll på modellnummer på Rolexklockor, råkar du veta vad din är?
Utsökt smak över hela registret. Rock n roll! Riktigt fin patina på både custom och 1675
Otaliga timmar har spenderats på de olika gitarr-/musikforumen tidigare måste jag erkänna.
(GMF-planket (lika legendariskt som den mytomspunna Hyllan 1.0), diskatforum.se och ljudbojen.se är de jag kommer på just nu)
Ni anar inte hur gitarrister kan snöa in på och diskutera olika chip i distpedaler (vintage är ALLTID bäst även i den hobbyn), strängtjocklekar och Gibson vs Fender.
För att inte gå 100% OT kommer här ett par bilder på min favoritgitarr ur samlingen ihop med favoritklockan ur samlingen:
![]()
![]()
Snyggt Nato
Alltid rättFan, tog den här imorse men glömde posta. Explorer 2an kändes rätt idag
![]()
Verkligen, den blir förstahandsvalet förvånansvärt ofta. Exp2an har fått mer handledstid än vad jag trodde den skulle få när jag köpte denAlltid rätt![]()
Ja, jag har inte hittat nån dag än när den känts fel. Men det kommer kanske...Alltid rätt![]()
Kunglig kombo. Honey Burst Les Paul + Day DateÄr avundsjuk på en klockbroders gura...
![]()
Jag ju ute efter en 40mm 16570 i början, tänkte att 42mm på 216570 skulle bli för stort och att den orangfärgade gmt-visaren var för markant, men saaatan vad jag trillade dit när jag väl chansade och köpte enVerkligen, den blir förstahandsvalet förvånansvärt ofta. Exp2an har fått mer handledstid än vad jag trodde den skulle få när jag köpte den