Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hjälpte @Sthlm-Nicklas köpa forumets blingigaste DJ. Helvete vad bra den är.
![]()
![]()
![]()
Tack Nymans Ur, som vanligt!
Lite sen på bollen här men jisses vilken clean klocka. Mina varmaste gratulationer till Kingen!Självklart nyförvärvet idag, en lite ovanligare modell av Rolex king midas i wg ref: 4017/9 från-74 som sitter på ett nytt krokodilläder, det roliga med klockan är den underbara blå tavlan som skiftar väldigt i nyans beroende på hur ljuset träffar! tavlan kallas för Rolex blue mirror finish dial
![]()
Olika ljus och det blir en helt annan tavla!
![]()
haha, har du någon känsel i fingrarna kvar?
Känns lite bortdomnat här och där...haha, har du någon känsel i fingrarna kvar?![]()
Tightast på KSKänns lite bortdomnat här och där...![]()
Njuter av min favoritwhisky just nu -Glengoyne 21 år
![]()
Min är mest slitenMini gtg!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Måste vara alla polarexpeditioner!Min är mest sliten![]()
Så fin och så värd det ynka pris den kostarSöver lillan...som pappa äntligen fått börja göra, inte bara mamma som duger längre...
![]()
Perlon är grymt skönt och snyggt. Även väldigt slitstarkt. Men sitter inte flerpen på fel håll? Jag har den alltid klockan 12Prövar på perlon som jag köpte här på KS, känns så där (litar ej på bandet) känns som om det kommer gå "sönder" när som.
![]()
Den där är riktigt finNjuter av min favoritwhisky just nu -Glengoyne 21 år
![]()
Har inte provat den änNjuter av min favoritwhisky just nu -Glengoyne 21 år
![]()