• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Fredig

Cartier
image.jpeg
Plockade fram en liten raring som bara ligger och dammar... Men det är ju trots allt jul!
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
image.jpg

I teorin vet jag allt om hur man slår in de perfekta julgåvorna. Lik förbannat sitter jag här och knölar in det ayurvediska julteet till mor och syster i alldeles för tunt Blixtenpapper som spricker i hörnena. Men med några julöl i magen, favoritklockan på armen, Tom Waits i öronen och lukten av nybakat vörtbröd i näsan känns livet rätt okej ändå.
 

Carolin

Cartier
Fy FAAAAAN vad jag hatar att slå in Julklappsjävlar!! Krävs både Glögg å Vin för att hålla den värsta Julilskan borta:-(
image.jpeg
Ha, ha, haaa. Jag är riktigt dålig på att slå in paket jag med. De senaste åren har jag blivit en latkorv och köper färdiga presentpåsar att lägga klapparna i. Kan på min höjd linda in gåvan i lite silkespapper först, så barnen får lite prassel åtminstone.:)
 

jabla

Sarlacc
image.jpg

I teorin vet jag allt om hur man slår in de perfekta julgåvorna. Lik förbannat sitter jag här och knölar in det ayurvediska julteet till mor och syster i alldeles för tunt Blixtenpapper som spricker i hörnena. Men med några julöl i magen, favoritklockan på armen, Tom Waits i öronen och lukten av nybakat vörtbröd i näsan känns livet rätt okej ändå.
Bra jobbat men fundera på vad urmakare Peter skulle tyckt om det. ;)
 
Topp