Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ruskigt bra bild!Panerai PAM112 och jag kollar tokstollar som åker skridskor på sjön
Tack!Ruskigt bra bild!
Håller med @JoakimN, riktigt bra bild. Kamera? Photoshopad?Panerai PAM112 och jag kollar tokstollar som åker skridskor på sjön
iPhone 6S Plus, "drama"-filter och en exponeringspensel i Snapseed (iOS app)Håller med @JoakimN, riktigt bra bild. Kamera? Photoshopad?
Verkligen snyggt. Får lite "fiskarekänsla" av bilden typ: jag har varit fiskare på Nordsjön i hela mitt liv, jag kan navigera på havet i sömnen och det finns inte en sjukdom som biter på mig.iPhone 6S Plus, "drama"-filter och en exponeringspensel i Snapseed (iOS app)
Burger king är typ alltid horribelt.Väntar på att betala i Sveriges sämsta BK.
"En chokladshake, tack"
"Tyvärr, maskinen strular igen..."
"Ok, en mineralvatten citron, då"
"Vi har bara naturell..."
Snapseed finns till Android också. Drama-filtret är kraftigt. Fungerar bra med snö...Verkligen snyggt. Får lite "fiskarekänsla" av bilden typ: jag har varit fiskare på Nordsjön i hela mitt liv, jag kan navigera på havet i sömnen och det finns inte en sjukdom som biter på mig.
Du har precis beskrivit mig på pricken!Verkligen snyggt. Får lite "fiskarekänsla" av bilden typ: jag har varit fiskare på Nordsjön i hela mitt liv, jag kan navigera på havet i sömnen och det finns inte en sjukdom som biter på mig.
Det hoppas jag, det är ju Google som äger demSnapseed finns till Android också. Drama-filtret är kraftigt. Fungerar bra med snö...
Burger king är typ alltid horribelt.
Tycker burgarna brukar vara ok. Men här i Motala har de fan aldrig nån koll. Mineralvattnet var dessutom rakt från automaten ner i pappmugg å smakade svagt av läsk... Sista gången!
Mycket fin! Grattis! En sådan i vitguld skulle jag gärna ha.Orkar inte vänta till imorgon med att fota i bra ljus. Här är min nya klocka: en 1803 DD. Sjukt nöjd, så härligt gubbig är den...
Stort grattis! Inte gubbig alls, däremot signalerar den gentleman med stil på lång väg.Orkar inte vänta till imorgon med att fota i bra ljus. Här är min nya klocka: en 1803 DD. Sjukt nöjd, så härligt gubbig är den...
Stort grattis! Inte gubbig alls, däremot signalerar den gentleman med stil på lång väg.
Tack ska ni ha!Mycket fin! Grattis! En sådan i vitguld skulle jag gärna ha.
Mvh
John
Orkar inte vänta till imorgon med att fota i bra ljus. Här är min nya klocka: en 1803 DD. Sjukt nöjd, så härligt gubbig är den...
Stort grattis! Jag vill verkligen oxå ha en gubbklockaOrkar inte vänta till imorgon med att fota i bra ljus. Här är min nya klocka: en 1803 DD. Sjukt nöjd, så härligt gubbig är den...
Ser riktigt fin ut!Orkar inte vänta till imorgon med att fota i bra ljus. Här är min nya klocka: en 1803 DD. Sjukt nöjd, så härligt gubbig är den...
Orkar inte vänta till imorgon med att fota i bra ljus. Här är min nya klocka: en 1803 DD. Sjukt nöjd, så härligt gubbig är den...
Det stämmer bra! Och tack!Jäkligt fin. Har jag fel eller är detta @JakobZ 's gamla klocka?
Inte gubbig, klassisk! Grattis!Orkar inte vänta till imorgon med att fota i bra ljus. Här är min nya klocka: en 1803 DD. Sjukt nöjd, så härligt gubbig är den...
Jo, visst är det det! Fin!Jäkligt fin. Har jag fel eller är detta @JakobZ 's gamla klocka?