Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha! Jag har en likadan kniv - nu menar jag exakt alltså!Käkar plock och dricker GT när mamma som är på besök lagar mat
![]()
Du behöver inte laga middag till Lena Handén för att hon ska släppa tillMys med mig själv ikväll
![]()
Jag köpte det inteHaha!Varför köpte du det från början? Det hörs ju på namnet att det är äckligt
![]()
Svinbra, eller vad säger du?Ha! Jag har en likadan kniv - nu menar jag exakt alltså!
Lever stundet-livet! Pasta till lunch & middag.
![]()
KS i ett nötskalSå djävulsk vacker, avundsjukan är hög från min sida!
Jag står och skapar en potentiell katastrof!
![]()
Så länge du inte slänger ner klockan i kastrullen uteblir nog den stora katastrofen.Så djävulsk vacker, avundsjukan är hög från min sida!
Jag står och skapar en potentiell katastrof!
![]()
Så länge du inte slänger ner klockan i kastrullen uteblir nog den stora katastrofen.![]()

Enda gången man saknar en kronograf.Väntar på flickvännen
![]()
Bevisa det.Vadå rå?
En sån här dyr klocka ska väl klara det!![]()
Hur var det nu?Spelar NHL 14 på PS.
![]()
![]()
Man har även blivit befordrad till Capten.
![]()
Och här gör man mål, sitter rätt upp i krysset på Henke Lundqvist vänstra kryss.
![]()
Moppemekande?Svetsar sig lite!
![]()
Best ever! Har en Santoku (lite kortare) också från mr Tanaka. Lika bra - eller kanske ännu mera användbar...Svinbra, eller vad säger du?
Moppemekande?
Roligare med sånt som inte måste göras.Nejdå. Blev tvungen att svetsa ihop en boxdörr i stallet. Storhästen hade varit lite våldsam![]()