• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Klave

Omega
Hej och välkommen.
Det är ofta vanskligt att publicera bilder klockor som inte är äkta. Skickar med ett litet citat från forumets riktlinjer.

Hoppas att du kommer att trivas här.

"Vad kan vi inte diskutera?
Vi diskuterar inte varumärkesförfalskningar annat än som jämförande diskussioner i syfte att lära sig mer om vad som skiljer en kopia från ett original. En sådan tråd skall ALLTID innehålla bilder och referenser till ett original och andemeningen med tråden skall vara undervisande och kunskapshöjande. Det innebär att en tråd där rubriken exempelvis är "Kolla vilken bra kopia etc" inte är okej.

Är du osäker, skippa att posta tråden eller kolla med Admin. Ämnet är känsligt och vid tveksamheter avgör alltid Admin vad som är okej. I en tråd om förfalskningar så länkar vi inte till sidor som säljer eller stöttar förfalskningar (vi bjuder dem helt enkelt inte på trafik)."
Okej då förstår jag, lite tråkigt när du skriver "Ta bort den där styggelsen" tycker jag. :)
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
25c och sol. Gvs korsbek på armen
image.jpeg
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Sitter och tar en drink efter att ha jobbat klart i huvudstaden. Har ledigt till i morgon em då det bär av hemåt till Skåne igen.

Om ni tycker det är för tidigt för en old fashioned kan jag nämna att frun godkänt eventuellt klockköp så jag måste lugna mig lite med sprit innan jag gör klockvarvet här. Hopplöst när det bara godkänns utan förberedelse :)
image.jpeg
 

kalufsen

Panerai
Sitter och tar en drink efter att ha jobbat klart i huvudstaden. Har ledigt till i morgon em då det bär av hemåt till Skåne igen.

Om ni tycker det är för tidigt för en old fashioned kan jag nämna att frun godkänt eventuellt klockköp så jag måste lugna mig lite med sprit innan jag gör klockvarvet här. Hopplöst när det bara godkänns utan förberedelse :)
image.jpeg
Du får ta med oss på varvet :D
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Sitter och tar en drink efter att ha jobbat klart i huvudstaden. Har ledigt till i morgon em då det bär av hemåt till Skåne igen.

Om ni tycker det är för tidigt för en old fashioned kan jag nämna att frun godkänt eventuellt klockköp så jag måste lugna mig lite med sprit innan jag gör klockvarvet här. Hopplöst när det bara godkänns utan förberedelse :)
image.jpeg

Det är ALLTID rätt tid för en Old Fashioned...
 
Topp