Tredje gången gillt med Tissot Visodate. Imorgon får det bli något annat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bygger/ritar du hus?
Dags att byta ut IFS mot något ordentligtIbland går det fel ...
![]()
Dags att byta ut IFS mot något ordentligt![]()
Kostar ju också därefterFinns faktiskt inget bättre på marknaden. Borde väl jag veta som har utveckat delar av det under snart 24 år ...
Däremot kan det gå fel ibland under utvecklingsfasen, vilket upptäcks snabbt då vi hela tiden testar det vi ändrar eller lägger till.
Finns faktiskt inget bättre på marknaden. Borde väl jag veta som har utveckat delar av det under snart 24 år ...
Däremot kan det gå fel ibland under utvecklingsfasen, vilket upptäcks snabbt då vi hela tiden testar det vi ändrar eller lägger till.
Applikation eller kodning?
Nästa gång vi ska handla något med er vill jag fasen sköta förhandlingen med dig så man i alla fall kan snacka och se lite kul klockor när man blir utblottadVarit chef för utveckligen av ekonomisystemet under många år men är nu mest en "klok gammal gubbe" som har rätt bra koll funktionellt. Står på scenen och presenterar nya saker, designar ny funktionalitet och ser till att inte andra fuckar up för mycket ...![]()
ok lite OTVarit chef för utveckligen av ekonomisystemet under många år men är nu mest en "klok gammal gubbe" som har rätt bra koll funktionellt. Står på scenen och presenterar nya saker, designar ny funktionalitet och ser till att inte andra fuckar up för mycket ...![]()
Det som kom med klockan orginalVad är det för märke på armbandet, såg ut att vara ett gediget mesh. (Mycket snyggt)
ok lite OTjobbar du på IFS eller på ett företag som kör IFS?
Du menar driver...
Du menar driver...