Te med honung, äppeljuice och Seiko "Sea urchin".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt jäfffla magisk bild!!!!
Ännu värre. *Känt märkes" maskiner gör helt ODRICKBART kaffe på jobbet idag. Deras deluxemaskiner är grymma, men de vi har är kaos. Och jag suger gärna i mig de rävgift till kaffe som finns på jobbet för att vakna till! Men något måste blivit fel vid service igår...Är er kaffemaskin också bortplockad?
Det hade varit skoj! Bor du där?Trevligt kommer du förbi fort lauderdale något då !
Bra där! En utveckling av citatet "Man flyger alltid i krage"!Flyger med stil.
Tycker fan det var snyggt. Men sen så är jag inne i någon galen jubiléeperiod nu
Tycker boetten är lite för fet för Jubilee men det funkar bra på de äldre modellerna.
Fint! Köpt nyligen?Lilleman idag.
Landade igår!Fint! Köpt nyligen?
Funderar på det med, men min tanke var att prova detta innan jag köper en 63600 länk som är till nyare DJ! Sett ett par bilder på blnr rollar och den. Hmmmmm.Tycker boetten är lite för fet för Jubilee men det funkar bra på de äldre modellerna.
Stort grattis!Landade igår!