Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ghost! @GavveLite förkylningsmedicin å vinyl
Polis?Unnar mig "lite" gott
Grattis till klockan, sjukt snygg
Stannar upp och njuter av att det är fredag !
Haha, vad jag tänkte också
Korv är...jättegott
Åh bullens! Fy satan så gott det är. Har alltid en burk på jobbet om man skulle missa lunchen någon gång.Vi kokar snart korv och ska titta på "Everest"
Bästa körvenÅh bullens! Fy satan så gott det är. Har alltid en burk på jobbet om man skulle missa lunchen någon gång.
Är bra sugen på den där! Galet snyggRäknar ner på Arlanda
Beslutsångest inför resan vilken GS att ta med mig, lämna den nya hemmaÄr bra sugen på den där! Galet snygg
Beslutsångest inför resan vilken GS att ta med mig, lämna den nya hemma
Men GMT måste användas
Måste snart köpa en reseväska för klockorna
Ute i god tid maoKneg 12-21:30 med favoriten
Mer än gärna, tjejen har båda syskonen i Stockholm så det händer att vi är där. Hör av mig vid nästa tillfälle så får vi styra en fika@Robert Israelsson
Rekommenderas starkt.
Provade några Rolex innan, finish på GS är inte att leka med, är du någonstans nära Stocholm kan vi styra upp en fika en dag så får du se o klämma på de jag har om du vill