Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes kvartsverk.Nej, inte sett någon AP årskarta. Det sitter Quartz i den?
Njuter av vårsolen på Tylösands strand
Ni måste stått bredvid varandra när bilderna togs!Påväg hem till Stockholm från Tylösand
bor vi i samma land?Vårpromenad? på landet.
Ja, jag trodde det knappt själv när solen tittade fram. Nu har man ny energi igenbor vi i samma land?
Går det verkligen att valla med det där?Valla idag - nu kör vi!
Den är förstörd. Bara lämna till skroten för metallvärdet
Första repan på Rollen idag, damn you trappräcke av stål! Inbillar mig att detta stål möjligen är svårare att repa än 316l?
Är ni ute och fin-går?Promenad i parken (herregud, det lät riktigt gubbigt ).
Jag ser att du har hittat någonstans att sitta i alla fall. Avskyr affärer som inte har "pojkväns" stolar som man kan vila sina trötta ben på.Tjejen släpper loss på shoppingrunda, satan vilket hets,
roligt för dej,...........Ja, jag trodde det knappt själv när solen tittade fram. Nu har man ny energi igen
Eller en bra bar intillJag ser att du har hittat någonstans att sitta i alla fall. Avskyr affärer som inte har "pojkväns" stolar som man kan vila sina trötta ben på.
oj! grattis!Gifter sig!