• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

478CE9A8-FA06-4EC9-A1BF-0628007755DE-8856-000002448B462998.jpg

Denna blir utbytt ikväll när jag kommer hem, frågan är bara till vad? :)

1061f0f1e9b7627ca17be54ae232af16_zps69bc5fe2.jpg

Varit på armen sedan Fredags....varit mycket skön, men nu behövs ett byte!
Mvh
Micke E

Ställer frågan här istället för att starta ny tråd(?)

Någon som äger en sådan här?

20121012-5077a8817bf4a-300.jpg

Modellen heter EV0S005

Väldigt sugen på köp. Tror brorsan plockar hem en Bambino i samma veva också faktiskt (velar mellan den och en Visodate)

Invändningar?

Blev lite mer dressad idag.
EqZZayl.jpg

Riktigt fin! Har själv kollat på en liknande, fast med helt blå tim -och sekundvisare.
Dock satte flickvännen hål i planerna när hon sa "Det där är ju en klocka som min farfar skulle ha" :(
Har dock förstått att klockintresset kanske inte alltid uppskattas av ens andra hälft, enligt det här forumet, så blir nog en klocka i alla fall. Frågan om man ska ha en "Open Heart" istället...

Men som sagt, fin klocka!

Här var det skiftarbete så jag tröstar mig med chips, game of thrones och faktumet att min tjockis-orient skulle spöa era i en fight. Skulle själv få det svårt mot den i en tolvrondare, så det är bäst att ge fettot handledstid

0714A272-11B6-4A58-8D97-FBAB9DED8284-4572-00000BDC45DBE0CA_zpsa980fad6.jpg

Feeeet. Hade inte suttit fel med en sån Orient Star, men körde en Mako istället... Kommer nog hem i dagarna.
Nöjd med din?

Riktigt fin! Har själv kollat på en liknande, fast med helt blå tim -och sekundvisare.
Dock satte flickvännen hål i planerna när hon sa "Det där är ju en klocka som min farfar skulle ha" :(
Har dock förstått att klockintresset kanske inte alltid uppskattas av ens andra hälft, enligt det här forumet, så blir nog en klocka i alla fall. Frågan om man ska ha en "Open Heart" istället...

Men som sagt, fin klocka!

Har lärt mig att det nästan aldrig är bra att fråga vad min fru tycker. Blir lika besviken på svaren varje gång... :) Men min Orient är kalasfin och svårslagen i prisklassen för en ny klocka.

Tillbaka
Topp