P
Philippe Stern
Guest
Köpt biljetter till FC Barcelona-Arsenal på Camp Nou nästa onsdag. Visca Barca!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, tycker själv att det blev lyckatSnyggt med nato!
Jupp! Blev så, så nu har jag bara 2 feta damer kvar.
Den är helt underbar. Fullständigt fantastisk. Du skulle kunna få en egen tråd där du bara postade bilder på den där.Kostym idag
![]()
Ahhh...golf, det var länge sedan. Vilken bana blir det?Stadig frukost före träning, sen 18 hål
![]()
Visst är den tuff!
Den där ean koden kan man nog skärpa upp i photoshopKöpt biljetter till FC Barcelona-Arsenal på Camp Nou nästa onsdag. Visca Barca!
![]()
Helt rätt val, perfekt storlek också - grattis!Provkör min 114270 som införskaffades igår och måste säga att jag redan är kär!![]()
Gratulerar till en superb klocka!Provkör min 114270 som införskaffades igår och måste säga att jag redan är kär!![]()
Tackar!! Håller verkligen med om storleken. Älskar hur den smiter in under manschettenHelt rätt val, perfekt storlek också - grattis!
Tack och bock!Gratulerar till en superb klocka!
Utmärkt sommardinkaEn modell som man inte ser så ofta på forumet, men de kanske kommer fram när det närmar sig sommar?
![]()
Perfekt val på en lillsöndag![]()
Helgbeater!
Perfekt klocka också, snygg på Jubilee!Hittade enligt mig 3 perfekta rosor till frun !
![]()