Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
vackerTitangulddoublé-elektronik...
![]()
Härlig fyr i lumen, nice bild!Ut på en kvällsride!![]()
Jag vet inte om jag vill släppa denHelt rätt! Längtar tills det är min tur!
Du kan ju alltid försöka vinna den.Jag vet inte om jag vill släppa den![]()
Allt åldras inte med samma grace som en RolexHittade lite överbliven hemgjord flädersorbet från nyår i frysen, kan meddela att den inte vinner på lagring.
![]()
På en skala låg den mellan Rolex och mjölk när det gäller värdigt åldrande.Allt åldras inte med samma grace som en Rolex![]()
Bam! I fall nån undrar var skåpet skall stå är det bara för vederbörande att spana i den här underbara skapelsen! Personligen hade jag valt WG till mig själv men hatten av utan tvekan!
Mjölk är för bebisar och Rolex är det intePå en skala låg den mellan Rolex och mjölk när det gäller värdigt åldrande.![]()
Riktiga män dricker mjölk också.Mjölk är för bebisar och Rolex är det inte![]()
Det går bra med dansk?Varför finns inte Skånsk stavningskontroll??![]()
Nja, inte den här mannen i alla fall. Iskall O'boy där emotRiktiga män dricker mjölk också.![]()
Jag har två chanser så får hoppas att jag vinner åtminstone enDu kan ju alltid försöka vinna den.![]()
Tack! Jag älskar den, men idag har ett muntligt avtal inletts och försäljning är nära. WG är ett alternativ framöverBam! I fall nån undrar var skåpet skall stå är det bara för vederbörande att spana i den här underbara skapelsen! Personligen hade jag valt WG till mig själv men hatten av utan tvekan!
Spännande! Ser fram emot fortsättningen. Ha en fortsatt trevlig kväll. Salut'Tack! Jag älskar den, men idag har ett muntligt avtal inletts och försäljning är nära. WG är ett alternativ framöver![]()
Jag är inne på samma spår. Nästa köp lutar åt en 16570, met svart urtavlaOvanlig många Explorer 2... Antingen är det en konspiration mot mig eller säger den mig att ja måste köpa en o få ut det ur systemet och få det avklarat![]()
Tänk vad pinsamt om du vinner båda.Jag har två chanser så får hoppas att jag vinner åtminstone en![]()
Bra val och snygg kombo.