• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

regnguden

Rolex
2-Faktor
Vi använder Omegan som kökstimer... :D
1458672029664-1178315385.jpg
 

UncleBear

Panerai
Klätt bruden eller sminkat liket?Bytt insert på min Rolex GMT 16710.
Gillar att byta utseendet utan några större kostnader, oavsett om det gäller band eller annat. Är Coke bättre än svart?
image.jpg


image.jpg

För mig är det ett lyft med att få byta insert och få ett helt nytt utseende. Skall då kanske räkna in att jag tillbringade lång tid med att leta efter sprinten under bezeln som försvann under bordet samt de två timmarna det tog att försöka få dit insertet och smärtan i tummarna som fortfarande består...
Det som ser ut som väldigt lätt var inte det. Barnen har fått lära sig uttryck som kanske inte uppskattas på skolan.

I min bok har jag ändå klätt bruden! Vad tycker ni?
Oavsett vilket kommer jag inte byta tillbaka själv. Det finns folk som gör det bättre om man värderar sin tid...

Skall jag ha en Rolex med svart bezel blir det till att köpa en Sea dweller...
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor

jabla

Sarlacc
Klätt bruden eller sminkat liket?Bytt insert på min Rolex GMT 16710.
Gillar att byta utseendet utan några större kostnader, oavsett om det gäller band eller annat. Är Coke bättre än svart?
image.jpg


image.jpg

För mig är det ett lyft med att få byta insert och få ett helt nytt utseende. Skall då kanske räkna in att jag tillbringade lång tid med att leta efter sprinten under bezeln som försvann under bordet samt de två timmarna det tog att försöka få dit insertet och smärtan i tummarna som fortfarande består...
Det som ser ut som väldigt lätt var inte det. Barnen har fått lära sig uttryck som kanske inte uppskattas på skolan.

I min bok har jag ändå klätt bruden! Vad tycker ni?
Oavsett vilket kommer jag inte byta tillbaka själv. Det finns folk som gör det bättre om man värderar sin tid...

Skall jag ha en Rolex med svart bezel blir det till att köpa en Sea dweller...
Bra jobbat!
Coke passar bra nu när vårsolen tittar fram och till somaren inser du att ett Pepsi behövs. :)


Som ett rent hån kan jag avsluta med att jag byter insert på två minuter. :D
 

f04tc

Omega
Riktigt bra klocka! American Airlines är väl dock lite sådär;)

Tackar! När det kommer till AA och amerikanska flygbolag i allmänhet, så är jag i ärlighetens namn ingen större beundrare. Delta och UA är väl de bolagen jag flyger frekventast med, men så fort jag har chansen vid internationella flighter väljer jag medvetet oftast bort amerikanska bolag. En annan sak jag reflekterar över varje gång jag flyger inrikes i US är den eviga tiden det tar att komma av ett flygplan. Måste i genomsnitt ta den dubbla tiden i jämförelse med vad det tar i Europa?
 
Topp