• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

9094857984_dbd1ba9af5_o.png

Åkt skridskor i 3timmar med äldsta dottern, midsommar dagen och i Thailand... Känns faktiskt helt fel . :)

Denna 1000 meters Seikos fick hänga med :
9C59B5C9-5999-4692-9A27-FEB1CA164AC6-25079-000021AD015C61A7_zps354bfd42.jpg

Hoppas ni hade en trevlig afton igår!

Mvh
Micke E

Bakfylleångesten som uppstår när man märker att man skickat skamliga förslag på fyllan till gamla ragg.... Varför i hela jävla helvetet känns det som en bra idé just då?
Ja det är helt otroligt vilka fantastiskt bra idéer man kan få i fyllan, tycker man då alltså :)

Själv så brukar jag ha en förkärlek för att bjuda på de allra mest befängda prylar på tradera för att dagen efter vakna upp med ett "va i helvete!"

SGS3 via Tapatalk.

Dagens Rolex blir en DD :)

Rolex1556.jpg

En affisch av Melin & Österlin

! – Godbitar ur reklamsamlingen på Landskrona museum
visas 14 april–15 september 2013

I över tio år har Sveriges arkiv för reklam och grafisk design funnits i Landskrona. Under åren har samlingen växt till sig och rymmer idag flera skatter från den svenska reklamhistoriens giganter. Däribland kreatörer som Olle Eksell, Ib Thaning, Anders Beckman, Melin & Österlin, Gert Jacobsson, Martin Gavler och många fler. I utställningen visas en del av detta fantastiska material, allt ifrån skisser och original till färdiga annonser.

Mycket kul gammal reklam att titta på, rekommenderas om ni har vägarna förbi. Dessutom fritt inträde :)

Japp, är enormt nöjd med mitt Isofrane som får bli sommarbandet, till hösten åker originallädret på igen.

SGS3 via Tapatalk.

Ser ut som en Citizen Eco-Drive på bilden???

Vågar Du inte ta med PO:n till Stockholm pga rånrisken?? ;)
hehe nja inte riktigt. Sanningen är att jag diggar Eco-driven som fan. Det trodde jag faktiskt inte när jag köpte den som en slitklocka. Förvånansvärt vad få klockor jag såg vid midsommarstången vid hamnen men fint var det.

Tillbaka
Topp