• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ncs

Rolex
2-Faktor
Nu kör vi SM-final 2. Kör på Frölunda.
Idag kör vi med en riktig Göteborgs klocka och inte en Tag i fel lags färger ;) @Ncs
20160417_145522.jpg
Haha! Så du bytte alltså inte lag ;) Själv tittar jag på matchen tillsammans med min SXX007. Lumen skulle dock ha behövt vara lite mer gul för att få den där fina Skellefteå-blandningen av svart och gult!
 

Johan_K

Omega
2-Faktor
QUOTE="Ncs, post: 1360114, member: 8791"]Haha! Så du bytte alltså inte lag ;) Själv tittar jag på matchen tillsammans med min SXX007. Lumen skulle dock ha behövt vara lite mer gul för att få den där fina Skellefteå-blandningen av svart och gult![/QUOTE]
Haha nej här byts det inte lag men ser ut som ni kvitterar idag..
 

Ncs

Rolex
2-Faktor
QUOTE="Ncs, post: 1360114, member: 8791"]Haha! Så du bytte alltså inte lag ;) Själv tittar jag på matchen tillsammans med min SXX007. Lumen skulle dock ha behövt vara lite mer gul för att få den där fina Skellefteå-blandningen av svart och gult!
Haha nej här byts det inte lag men ser ut som ni kvitterar idag..[/QUOTE]
Jag vill inte jinxa något inför tredje, det här slutspelet har varit ett vändningarnas slutspel. Meeen, måste ändå säga att det ser bra ut.
 
Topp