• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

The lord

Audemars
2-Faktor
Känner besvikelse över att kaplans
Gjort iordning balkongen, lite småfix kvar
image.jpg
Känns som att du behöver jobba ikapp hemma efter att du sumpat tältet i helgen.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Trevligt,
Själv bygger jag en ordentlig motor på en gång så
Man inte ledsnar ;)

Tack så mycket :)

Bra tänkt, men en 65:a är mer putt-putt-putt-veteranbil i mina ögon. Ska inte vara för het...

Framåt -69/70 är man mer inne i "muskelbilsåldern" å då kan man trimma å modda lite mer å komma undan med det. Framför allt utan att bygga om alltihop.
 

mackan_108

Cartier
Bra tänkt, men en 65:a är mer putt-putt-putt-veteranbil i mina ögon. Ska inte vara för het...

Framåt -69/70 är man mer inne i "muskelbilsåldern" å då kan man trimma å modda lite mer å komma undan med det. Framför allt utan att bygga om alltihop.

Ja väghållningen är rätt dålig på 60 talarna faktiskt, men det får man ta och bygga om samtidigt man gör resten,
Har funderingar på mustang 2 framvagn.
Har redan nu bytt till en 302 som jag bytt ut insprut mot förgasare, lite roligare cam, portad och planad mm får se om det blir något mer.
 
Topp