• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

DG

Panerai
2-Faktor
Tycker det ser ut att fattas en Speedmaster om jag får säga mitt. :)
Bjuder på en bild på min.

Bild.jpg
Fin! Har haft en redan men man vet aldrig :)
 
  • Like
Reactions: Nic

Wiliamo

Panerai
image.jpeg

En av anledningarna till att jag älskar KS är att man får upp ögonen för sånt man annars kanske aldrig ens hade snubblat över, och charmen i det hela är att slutsumman kan handla om allt från några hundralappar upp till rent ut sagt sinnessjuka mängder guldtior!

I det här fallet i det förstnämnda prissegmentet, efter att ha sett @Denke få över sin poddkompanjon på Seiko-sidan var jag tvungen att klippa en likadan (SNKK47). La ut en köpesannons här på forumet och efter någon dag plingar det till i inkorgen, @mattande hade en att avyttra och här sitter jag nu någon dag senare och kunde inte vara mer nöjd. I veckan trillar en Swatch Sistem51 in också, även det influerat av @natovintage i hans paketöppningstråd. Summa av kardemumman: KS (och medlemmarna) ROCKAR:cigar::D
 

mattande

Post nr 1 miljon? Oui, ce fut moi!
image.jpeg

En av anledningarna till att jag älskar KS är att man får upp ögonen för sånt man annars kanske aldrig ens hade snubblat över, och charmen i det hela är att slutsumman kan handla om allt från några hundralappar upp till rent ut sagt sinnessjuka mängder guldtior!

I det här fallet i det förstnämnda prissegmentet, efter att ha sett @Denke få över sin poddkompanjon på Seiko-sidan var jag tvungen att klippa en likadan (SNKK47). La ut en köpesannons här på forumet och efter någon dag plingar det till i inkorgen, @mattande hade en att avyttra och här sitter jag nu någon dag senare och kunde inte vara mer nöjd. I veckan trillar en Swatch Sistem51 in också, även det influerat av @natovintage i hans paketöppningstråd. Summa av kardemumman: KS (och medlemmarna) ROCKAR:cigar::D
Grymt! Slit den med hälsan :pompus:
 

natovintage

Rolex
2-Faktor
image.jpeg

En av anledningarna till att jag älskar KS är att man får upp ögonen för sånt man annars kanske aldrig ens hade snubblat över, och charmen i det hela är att slutsumman kan handla om allt från några hundralappar upp till rent ut sagt sinnessjuka mängder guldtior!

I det här fallet i det förstnämnda prissegmentet, efter att ha sett @Denke få över sin poddkompanjon på Seiko-sidan var jag tvungen att klippa en likadan (SNKK47). La ut en köpesannons här på forumet och efter någon dag plingar det till i inkorgen, @mattande hade en att avyttra och här sitter jag nu någon dag senare och kunde inte vara mer nöjd. I veckan trillar en Swatch Sistem51 in också, även det influerat av @natovintage i hans paketöppningstråd. Summa av kardemumman: KS (och medlemmarna) ROCKAR:cigar::D
Underbart! Grattis till den och din kommande swatch!
 
Topp