• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Sådär. Slutat jobbet för dagen.

År en grym sommarklocka det här :)

image.jpeg


image.jpeg
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Gillar den, var faktiskt en klocka jag fluktade på i många år, var tom på väg att köpa den när jag var i Mexiko och jobbade, tyvärr så blev det strul vid betalningen, köpet gick inte igenom, sen blev det aldrig av att jag provade köpa den igen, kommer ihåg att jag fick ett helt galet pris. Dåvarande priset i Sverige var 19900:-, och jag skulle ge 11200:- om jag inte missminner mig. Det var den med svart tavla också, hade även hört mig för med Nymans Ur om byte av vridringen, då jag gillade den som sat på just den som sitter på din vita Omega Semaster GMT.
Tack Affe :). Jo, jag gillar den helskarpt, en trevlig kontrast till alla svarta tavlor jag har. Lite somrig på vår/sommar och lite vintrig höst/vinter (hur fan man nu kan få till det).
Har ju spanat på en 16570 lämge men efter en jämförelse mellan den och den här på ett klockforum, så slog jag till :D
 
Topp