• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
image.jpeg
Avnjuter en whiskey efter en dag på jobbet. Låter nyinförskaffade sommarbeatern prov-snurra lite inför säsongen.
 

007

Cartier
Har inte postat några bilder sedan i lördags morse.. Fick ryggskott och muskelbristning när jag tvättade bilarna.
Fy satan vad ont det gör. Läkarna pumpade mig full med smärtstillande och muskelavslappnande.
Nu är det lite bättre och jag kan komma ur sängen och hasa mig runt lite i huset..
Tyvärr missar jag ett event hos Nymans ikväll :(
image.jpeg
Fy f-n lider med dig. Tog tillbaka "gilla" känns ju lite fel minst sagt. Krya på dig.:)
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Har inte postat några bilder sedan i lördags morse.. Fick ryggskott och muskelbristning när jag tvättade bilarna.
Fy satan vad ont det gör. Läkarna pumpade mig full med smärtstillande och muskelavslappnande.
Nu är det lite bättre och jag kan komma ur sängen och hasa mig runt lite i huset..
Tyvärr missar jag ett event hos Nymans ikväll :(
image.jpeg
Trist att höra @Niklas, dina trådar och inlägg är alltid trevliga att läsa. Hoppas du blir bättre a.s.a.p !
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Ligger i mörkret med @Stefanweei's Tudor och lyssnar på KS' podcast del 1.
@Denke, detta är riktigt bra och inte minst underhållande. Snyggt jobbat!
image.jpeg

Återvunnen bild i illustrationssyfte:)
Låter rätt härligt! :)

Precis köpt nytt premiumnato av @Josef B till Tudorn inkl verktyg då Tudornatot känns lite för kort.
Dock blir det länk ett tag framöver när jag får tillbaka den :)
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
image.jpeg
Åker kinesiskt snabbtåg - alltid punktliga som atomur, snabbt går det dessutom. SJ har en del att lära...
Dock går det inte att jämföra kinesisk & svensk järnväg ö.h.t. Då får man riva upp HELA den svenska järnvägen och lägga helt nya grejer. Vore iof inte fel alls :D

Bäst var när Trafikverkets ledningscentral hade besök av "järnvägs-kineser" som var grymt imponerade över att Sverige minsann mätte/visade sina förseningar i sekunder.
(För det var ju helt otänkbart för dom att man kunde ha SÅ många minuter förseningar som visades på skärmen framfor dom) :hilarious:
 
Topp