• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

The lord

Audemars
3 dagars ledighet firas på stan själv, då jag blivit nobbad av alla i Göteborg:(
20160429_132109.jpg
 

hollow123

Rolex
Hur funkar det för dig att gymma med klocka?
Nu kör du ju förvisso ett natoband.. Men när jag kör med ett stål eller guldarmband så har länken en tendens att gnidas hårt emot stålet på hantelgreppet vilket onekligen lämnar ohyggliga märken...
Nu vet jag inte hur du bär dina klockor. Men mina sitter "ovanför" knölen och har således inga problem på gymmet. Enda problemet är väl isf när handleden blir varm och "upp-pumpad" under passet och länken smiter åt, men är ett ickeproblem.
 
Nu vet jag inte hur du bär dina klockor. Men mina sitter "ovanför" knölen och har således inga problem på gymmet. Enda problemet är väl isf när handleden blir varm och "upp-pumpad" under passet och länken smiter åt, men är ett ickeproblem.

Jag har alltid klockan lite lösare när jag skall träna just för att mina handleder sväller upp rätt ordentligt vid träning.. (Skiljer mer eller mindre en länk storlek före och efter ett pass)
 
Topp