Väntar på att glöden ska ta sig.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe vette tusan jag heller ärligt talat..- men kul inköp så här på sommaren!
P.I.M.P
![]()
Såg först ut som du gjort band av ett gammalt filter eller dammsugarpåseP.I.M.P
![]()
Tack, den är riktigt nice, och mäter 34 mm ex. krona. Känns dock något större pga längden horn till horn.Vad är der för storlek på den? Den är grym!
Tack, den är riktigt nice, och mäter 34 mm ex. krona. Känns dock något större pga längden horn till horn.Vad är der för storlek på den? Den är grym!
Förstår att det känns exklusivt för Aston åker de ju till vardagsAtt åka med pappa bak i golfbilen och äta glass, det är sommar det!......
![]()
Gillar tavlan men är det inte en 1601, 1603 har väl stålbezel.
Stekigt att få en Rolex då man fyller 12Hittade en klocka jag fick när jag fyllde 12!
![]()
Snygga ben....Fått sand på fötterna, och det går ej bort
![]()
Öl är enda utvägen
Går säkert att skaka fram med dina kontakter ;-)Vill ha! SBGC009 LE för ngn Japansk uraffär :-(
Urin vånaren varför skrev du såurinvånaren
Varför läste jag ditt namn som urin vånaren?
Har erkänt bleka norrlandsben och i år för första gången på 4 år så har jag 3 veckor semester som sitter ihop. #tagtillvarapåthemoment liksom