Tack! Ja den är jag riktigt nöjd medFan aquaracer'n e bra snygg!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ja den är jag riktigt nöjd medFan aquaracer'n e bra snygg!!
Klockan var alldeles för billig! Du måste köpa betydligt dyrare ur om du ska starta paketöppningstrådar på det här forumet pysen...Funderar på vilken regel som jag har brutit mot för att få tråden låst.![]()
![]()
Tydligen finns det bara en återförsäljare? Hon sa iaf något om det och samlarvärde när jag frågade om dom skulle slängas eller sparas.Haha! Fråga vart hon köpt dom där!
Är detta början till livet som barnsoldat för IS eller?![]()
Erkänn att de två lättklädda dambjörnarna är dina.Jag hjälper en vän att packa. Trodde jag kände henne väl.
![]()
Bara de första fem.Fredagsölen är alltid godast![]()
Du känner mig för väl.Erkänn att de två lättklädda dambjörnarna är dina.![]()
De är "bad taste bears" figurer, om nu du eller någon vill köpa så finns massor av olika figurer att köpaTydligen finns det bara en återförsäljare? Hon sa iaf något om det och samlarvärde när jag frågade om dom skulle slängas eller sparas.
Jag får fråga henne vid nästa champagnedejt.
Barn har onekligen en tendens att vara småjobbiga iblandnä du det är ingen risk! Annars passar den henne utomordentligt då hon är en liten terrorist emellanåt
![]()
Jag tror jag håller mig till klockor.De är "bad taste bears" figurer, om nu du eller någon vill köpa så finns massor av olika figurer att köpa![]()
Du skulle våldgästat Bergströms!Hitta ingen ölkompis och tjejen jobbar till sent.
Tråka i soffan hela kvällen.. Kul. Not.
![]()
Japp, bankat på fönstretDu skulle våldgästat Bergströms!
Japp, bankat på fönstret
-hallå!!! Jag vill också vara med, släpp in mej!!!
Svart eller vit? Dessa stora beslut som måste tas
![]()
Japp, men Boutique Exclusive...Finns även i blå!
Ser ut som att du fått något skit på glaset.God afton och skål på er klockbröder och systrar. En Old Fashioned i all enkelhet.
![]()