Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Holy fuck! Ingen dålig uppslutning där inte
Grattis till pappsenFelställd men fräsch! Dock inte min, har fått min pappa att köpa sin första automatiska klocka någonsin, nu är han körd för all framtid
![]()
Jo, visst är de fina! Positivt överraskad av gubbens val, han sa lite klurigt igår "har köpt en sån där automatisk Seiko". Trodde han skojade men när han dök upp med den här idag och bad mig korta länken var det bara att ge honom en klapp på axeln, bra val helt klart! Nu behöver han ju dessutom ett marinblått nato som omväxling inför sommarenGrattis till pappsenSword Hands rockar phetast!
Bra papaFelställd men fräsch! Dock inte min, har fått min pappa att köpa sin första automatiska klocka någonsin, nu är han körd för all framtid
![]()
Inte fy skam det heller! Saftigt med 25 år på samma företag dessutom, svårt för mig som valp att föreställa mig då jag har fem år kvar tills att ens vara så gammalBra papa. Min kör forfarande med "25 år i tjänst" klocka..
Dessutom ett fint kvitto på att han vill vara delaktig och förstå mer om ditt intresse för klockor. En fin och klok far enligt mig.Jo, visst är de fina! Positivt överraskad av gubbens val, han sa lite klurigt igår "har köpt en sån där automatisk Seiko". Trodde han skojade men när han dök upp med den här idag och bad mig korta länken var det bara att ge honom en klapp på axeln, bra val helt klart! Nu behöver han ju dessutom ett marinblått nato som omväxling inför sommaren![]()
Fina ord, John! Absolut, jag uppskattar det verkligen. För ett år sen bar han inte ens klocka så det är minst sagt ett enormt framstegDessutom ett fint kvitto på att han vill vara delaktig och förstå mer om ditt intresse för klockor. En fin och klok far enligt mig.
Jag är både son och far, inget av det är alltid lätt. Men du vet, det är som att lirka in en lax... Agna med ett blått natoband, sen kan du ju alltid råka föreslå en klocka som skulle "sitta som smäcken" på det!Fina ord, John! Absolut, jag uppskattar det verkligen. För ett år sen bar han inte ens klocka så det är minst sagt ett enormt framsteg![]()
Så är det! Har beställt ett marinblått nato från Josef till honom nu under kvällen, sen är det bara trycka på med behovet av den där "dyra" klockan han själv redan snackat om. Får försöka locka in honom i min fälla på ett smart sätt helt enkelt. Ett år in i tiden kanske han kan rabbla lite Rolex-referenser till och med?Jag är både son och far, inget av det är alltid lätt. Men du vet, det är som att lirka in en lax... Agna med ett blått natoband, sen kan du ju alltid råka föreslå en klocka som skulle "sitta som smäcken" på det!Skämt åsido, jag hoppas kunna följa din pappas exempel.
![]()
Klart pappsen ska ha en RolexSå är det! Har beställt ett marinblått nato från Josef till honom nu under kvällen, sen är det bara trycka på med behovet av den där "dyra" klockan han själv redan snackat om. Får försöka locka in honom i min fälla på ett smart sätt helt enkelt. Ett år in i tiden kanske han kan rabbla lite Rolex-referenser till och med?![]()
Holy Smoke vad fina klockor!
Min med. En certina guld-kvarts. Synd att han inte hade jobbat 25 år för längre sedan. En graverad 1603 hade varit roligare. Men men...Bra papa. Min kör forfarande med "25 år i tjänst" klocka..