Trist men sant, många DD ute just nu.
Japp, så är det. Men jag beställde hem lite nya band idag och tänkte göra en ny annons med bättre bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trist men sant, många DD ute just nu.
Lycka till!Japp, så är det. Men jag beställde hem lite nya band idag och tänkte göra en ny annons med bättre bilder![]()
Du glömde Glycine, combat sub är alltid rätt.Kvällssol å en kall är aldrig fel![]()
![]()
Äter du bara glass eller? hahaTwister!
![]()
Taco-torsdag? :OHaha nja inte just nu.
![]()
Ruby, grymt bra på drinkar.
https://rby.dk/
Gratulerar! Gärna fler bilder av klockan i "Tid att snacka om Squale"-tråden. Där finns en hel del Squale-fantaster.Slog till på en squale som kom med ups frn Milano idag. Sjukt nöjd efter några timmars ägande.
![]()
Tack så mycket! Känner mig väldigt nöjdRiktigt fin kombo de där!
Hehe ja, det fick bli det. En glass på det nu så blir det pra kod.Taco-torsdag? :O
1955nice! 55? eller är det 56? Vår gran hemma hade en rosa 56 och en blå 55, riktig fint bilar
Nice, dina?Vi är på väg till en sån där bil-gtg.
![]()
det där är ju så att man blir tårögd av lyckaVi är på väg till en sån där bil-gtg.
![]()